Fasen vad förbannad jag blir

Sara har nu tydligen hånglat med Basshunter i huset och det är värsta kalabaliken för det, men då Martin hade sex med Minella OCH hånglade med Annie så var det ingen som brydde sig. Varför är tjejer alltid slampor då dom gör fel och killar kommer undan med det? Det är inte okej. Big brother riktar det ju till och med också så då rubriken är "Saras svek mot Martin" Jag anser i alla fall att det är Martin som är assfacet och Sara har all rätt att göra precis vad hon vill efter det Martin gjorde. Det ska bli kul att få se nästa program.

Kommentarer
Postat av: Jenniiie

jag ogillar starkt att jag måste se programmen på webben och inte kan se dem samma kväll... inte okej!!

Men jag håller med, klart Sara ska få hångla med Basshunter, skulle nog jag också gjort om jag hade chansen, bara för att liksom haha

2011-04-12 @ 19:59:23
URL: http://jenniieelisabeth.blogg.se/
Postat av: Lina

hahaha ojojoj.. jag som tänkte sova efter desperate. nu lär jag vara uppe en timme till :p

2011-04-12 @ 21:51:15
URL: http://millblomskan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0