Här tror man en sak men det är en annan

Är hundvakt till min syster och hennes killes hund! För att slippa vara ensam i Pilgrimstad så fick jag ha henne i stan! (Dock så lämnar ju ändå Joel mig så det spelade ingen roll) Kira är en blandning mellan Amstaff och Pitbull och många påstår att det är farliga hundar.

UPPDATERING: Tydligen så är Kira en blandning mellan amerikansk och engelsk staffordshireterrier

Jag trodde ju i alla fall att folk skulle bli rädd för mig då jag har en sån häftig mördarhund, men folket har nog genomskådat mig och Kira! Då vi skulle gå ut och gå så ropar någon hallå bakom mig, trodde ju knappast att det var till mig men det var det! Efter det andra hallået så tittar jag bakåt och så frågar han om det är en amstaff och berättar att han har en tyckte hon var så fin och lugn. Några meter senare kommer en tant fram och hälsar och ger henne en godis och berättar att hon älskar hundar!

Jag och Kira är som sagt genomskådade, vi är mysflickor båda två!




Kommentarer
Postat av: Jenniiie

naaaw, man kanske ska skaffa sig en hund! hö hö :D

2011-04-07 @ 15:20:57
URL: http://jenniieelisabeth.blogg.se/
Postat av: Systerstor

Haha HUNDTRICKET



Det är inge pitbull i Kira, hon är en blandning mellan amerikansk och engelsk staffordshireterrier

2011-04-07 @ 16:03:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0