Jag har världens bästa arbetskompis

Det var någon söt liten tjej som tyckte jag skulle skriva om henne ;) Det roliga är att jag tänkte på det då jag åkte med bussen hem idag, jag tänkte på hur förjävla go och underbar hon är och att hon borde få bli hyllad i min blogg! Synd bara att hon hann be om det innan det blev av för det hade ju varit roligare då :) Snygg är hon också, fast hon inte fattar det själv :) Helt enkelt en helt otrolig människa! Som dessutom fixade jobb till mig! TACK SARA BÄSTASTE JONSSON för att du är så bra! Jag tror dessutom att Nova tycker du är bästa fröken ;) PUSS

Kommentarer
Postat av: Sara

Naaaw.....!!!!

Nu sitter jag här och skäms lite!

Älskade fina lina! Är så glad att du förgyller vår vardag! Det är en MERIT att få timma på D! du är så himla duktig! Och du gör oss alla så glada hela tiden! Älskade vännen!

Sjukt att jag känner mig stolt när dom berömmer dig på jobbet!

Du kommer att klara dig fint du gumman!



Tänk dom som inte har en lina Jonsson i sina liv!!!

2011-04-01 @ 22:13:46
Postat av: {Elsa}

Svar: Visst är de! :} Kika in när det är klart för att få se bilder på resultatet, kram!

2011-04-01 @ 22:50:31
URL: http://elsaglans.blogg.se/
Postat av: Jenniiie

ååh men du!! ta vara på den där kommentaren kompis!!! du är ju så j*vla bra :D

2011-04-01 @ 23:37:33
URL: http://jenniieelisabeth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0