I stormen med bara värmeljus

Dagmar skapade ett redigt kaos och även strömavbrott hos oss i minst 13 timmar i alla fall. Men jag var nog den enda som tyckte det var mysigt. Man fick liksom komma lite till verkligheten en stund. Jag gillar mer verkligheten än allt jävla fejkskit. Det enda jag oroade mig över var maten ;) (Och när det stormade som värst så trodde jag att jag skulle dö). Var till stan under strömavbrottet och reade lite. Köpte mig tillslut ett par byxor i min storlek äntligen. Kan ju inte köpa försmå byxor varje gång. För jag har ju inget att ha på mig tills jag blir mager. Men efter nyår så ska jag välkomna mitt hälsosammare och friskare liv! Det hejjar vi på. Hade en underbar julafton, med fin familj och älskling! Bror med tjej fattades dock. Men någon gång i deras liv kan dom väl få vara någon annanstans på julafton ;) Fick världens finaste halsband av Joel! Dyrt var det också, för inte dög den billigare varianten åt Linimon inte :) Han är söt min kille!

25 ljus tror jag att jag fick till då jag räknade igår som värmde mitt rum under avbrottet. Lång i sängen i flera timmar och bara njöt av tystnaden. Då strömmen kom tillbaka så satte jag på en film och började svulla. Det var alltså bättre utan ström ;) Men det räckte i dom timmarna som de var borta. Jag gillar inte att vara så beroende av tv och dator. Man ska inte vara rädd för sina egna tankar.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0