Less på människor

Usch för människor som tror att dom är så förbaskat smarta men helt enkelt bara är genomkorkade. Ta reda på fakta innan ni yttrar er och tänk på hur många människor ni skadar bara för att ni är så jävla pengakåta. Jag mår dåligt av all ondska och själviskhet i världen. Jag måste verkligen börja ta ännu mer avstånd från tidningar och "fakta". Det räcker med all jävla negativitet som redan finns här i världen. Sluta dra fram varenda liten vrå av skit bara för att skrämmas och tjäna pengar. Tänk på era medmänniskor istället. Ge stöd, ge tips och ge kärlek. Inget mer hat, inget mer lurendrejeri. Jag vill inte det. Jag är så förbannat less.

Kommentarer
Postat av: Sara j

Måste vara mega idioter! Sällan du skriver så argt. Ska jag ge nån en pungspark?

2011-12-29 @ 22:04:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0