Såhär var mitt tvåtusenelva

Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
- Gick på gamla stan i Rhodos det var nog det bästa som jag aldrig gjort förut!



Har du några nyårslöften?
- Att bli hälsosammare och gå ner en skvätt i vikt. Typ imorgon blir det lchf! (eller när vi hinner storhandla)

Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
- Nej. Men alla i hela världen verkar ju vara med barn utom jag. Orättvist.

 


Vilka länder besökte du?
- Världens finaste Grekland!

 

 

Vad önskar du att du gjort mindre?
- Oroat mig. Som vanligt gör jag det för mycket ;)

 


Bästa minnet från 2011?
- Grekland!

 

 

Bästa köpet?
- Min systemis <3

 


Vad spenderade du mest pengar på?
Kamera? Eller sammanlagt? Mat? Kläder?



Gjorde någonting dig riktigt glad?

- Varje gång jag för lön typ ;) Har fortfarande inte vant mig vid att det är mina pengar.



Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?

- Svårt att svara på, med tanke på att jag varit mycket ledsen och tappat massa hopp. Men jag är ändå lyckligare och jag har ju världens finaste stöd när allt känns åt helvete :)



Favoritprogram på TV?
- Adam live! Halv åtta hos mig! Big brother ;) Som jag dessutom drömde om inatt, Madde ringde Joel och jag blev förbenad!




Är det något du sakna 2011 som du vill ha år 2012?
- Ett större hem och ett fast jobb!


 


Vad ser du mest framemot med år 2012?
- Att jorden ska gå under! NEERÅ! Jag vet inte, jag vet ju inte vad som kommer hända :) Kanske jag tar körkort? ;) Jag ska tänka på saken. Jag har ju råd med flera stycken nu!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0