Dag 16: Självporträtt i svartvitt

Jag gjorde världens godaste middag idag, eget potatismos och till det serverades det ugnstekt lax och hollandaisås. Så JÄRNSPIKARS GOTT, hade nog varit ännu godare om jag hade känt smaken riktigt, men jag känner ju iaf om det är salt eller sött och såntdär så jag vet ungefär hur det smakade! Jag ÄLSKAR LAX och jag förtjänar sås ;)

 

Imorgon ska vi fara till Gällö och leka med skotern, skulle åka till bror med den lät det som? Hoppas det! Så det blir nog en fin utedag. Hoppas också att det blir lite varmare så det inte blir för kallt att vara ute länge. Men med min dunjacka och snowjoggings så borde det inte vara några problem :)

 


Kommentarer
Postat av: Jasmine

Åh vilken himla fin blogg du har! :)

2011-02-18 @ 19:11:14
URL: http://jasmines.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0