Dag nummer tretton: Tema ljus

Kom hem från mamma för en stund sedan, tror hon tyckte vi pratade för mycket ;) men så är vi! Imorgon så ska brorsan bjuda mammis på middag och jag bjuder henne på bio! Hoppas hon tycker det ska bli roligt :) Min fina fina mammis! Sjuk hade hon varit också, och ville inte säga något för då skulle jag kommit hem och ta hand om henne. Haha. Svinkallt var det iaf att gå från bilen, och min nya fina stora rosa påse gick sönder för vi bar vatten i det. Får man chansen så stjäl man ju rent och heligt vatten från Pilgrimstad ;)

 


Kommentarer
Postat av: L I J N A

följa varandra på bloglovin?:)

2011-02-16 @ 04:39:00
URL: http://angelijnas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0