Promenads funderingarna idag

De landade på chicken race. Det är ju nämligen så att så fort man är bland mycket folk så blir det automatiskt chicken race, speciellt då man är ute och går! Då man möter en människa som går exakt i samma promenads linje som en själv och vägrar vika sig. Jag funderar mycket på vad som skulle hända om man själv vägrade, för det känns ALLTID som om att om man inte flyttar på sig så kör dom rakt över en. Är det jag som är vek eller är alla andra bulldozers?

Iaf så var jag ute och gick i 40 minuter, skönt och svettigt! Svettigt blir det iofs alltid om man rör på sig i mina feta jacka! Men då känns det iaf som om man har ansträngt sig ;) Har dessutom gjort 20 armhävningar (På knä) och 40 situps. Jag är nog trots allt en väldigt vek människa, det är nog därför det alltid är jag som viker mig i chicken race.

Det var iaf mysigt att gå till Frösön och tillbaka, gångbron tycker jag är go och det är fint då det börjar bli mörkt och man får se östersund tända alla sina lampor! Nu ska jag DUSCHA!

Kommentarer
Postat av: Emelie

Bra jobbat :) Ja hejar ju på dig!

2011-01-12 @ 16:44:10
URL: http://empersson.blogspot.com
Postat av: Madeleine

Så där är det alltid för mig också, jag väjer alltid undan. Känns faktiskt som om det alltid är än själv som får göra de och alla andra bara går rakt fram... Hmmm :P

2011-01-12 @ 16:50:45
URL: http://louiisemadeleine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0