Så var året Tvåtusentio




1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Sett Ozzy live i globen!

2. Höll du några av dina nyårslöften?
Ja jag tycker jag blivit en bättre människa, och det var löftet

3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
Jajamensan, både syster min och barndomsvännen Pernilla

4. Dog någon som stod dig nära?
Ja min bästa vän sen tolv år tillbaka, Smulan ♥

5. Vilka länder besökte du?
Inget tyvärr.

6. Är det något du saknar år 2010 som du vill ha år 2011?
Mera pengar och mera resor!

7. Vilket datum från år 2010 kommer du alltid att minnas?
Tjugoförsta Januari, då jag vann min kärlek.

8. Vad var din största framgång 2010?
Jag skaffade mig ett jobb och jag skötte mig otroligt bra där, dock så var jag ingen hejare på telefonförsäljning då jag är för snäll.

9. Största misstaget?
Att jag gick en yrkesutbildning (Kök, servering, lättare barkunskap) Då jag visste att jag inte ville jobba inom det och det visade sig förstöra mina chanser att få gå serviceutbildningen jag vill gå.

10. Har du varit sjuk eller skadat dig?
Jag har varit sjuk hela tiden på olika sätt. Önskar att 2011 blir ett friskt år.

11. Bästa köpet?
Min skinnjacka!

12. Vad spenderade du mest pengar på?
Kläder

13. Gjorde någonting dig riktigt glad?
Då jag vann mannen jag väntat länge på :)

14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2010?
Shakira - waka waka, Travie McCoy - Billionaire

15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Gladare!

16. Vad önskar du att du gjort mer?
Tagit tillfällen i akt

17. Vad önskar du att du gjort mindre?
Latat mig

18. Hur tillbringade du julen?
Med min fina familj hos bror.

Blev du kär i år?
Jag var kär innan 2010 började men vann kärleken 21a januari 2010

20. Hur många one night stands?
Aldrig haft kommer aldrig att ha

21. Favoritprogram på TV?
Halv åtta hos mig

22. Hatar du någon nu som du inte hatade i början av året?
Det är onödigt att hata.

23. Bästa boken du läste i år?
Shopaholic böckerna (också de enda jag läst) ;)

24. Största musikaliska upptäckten?
Jag vet inte, har lyssnat alldeles för lite på musik faktiskt.

25. Något du önskade dig och fick?
Jessica Simpsons fancy parfym

26. Något du önskade dig men inte fick?
En system kamera, men den ska jag köpa själv strax.

27. Årets bästa film?
Jag har ingen aning

28. Vad gjorde du på din födelsedag 2010?
Åt tårta :)

29. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
Om jag vore lite mer framåt

30. Hur skulle du beskriva din stil år 2010?
Oversize och bekvämt!


31. Vad fick dig att må bra?
Joel och familjen!

32. Vilken kändis var du mest sugen på?
Mattias Andreasson i vanlig ordning.

33. Vem saknade du?
Smulan.

34. De bästa nya människorna du träffade?
Olle kanske!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0