Sneak peak på mitt rum hos mor

Tänkte visa mitt rum ordentligt, dock så såg bilderna inte så prinsessiga ut som jag hade velat ;) hihi. Sängen står på olika sätt i bilderna, för jag tänkte att jag skulle visa hur tanken var att det skulle se ut från början! Jag hade ju alltså sängen snett över rummet från början, men jag tog bort min möbel som jag gjort och gjorde om. Jag gjorde inte om för att jag ville, utan för att jag fått problem att sova där. Har bara sovit i sängen en gång sen jag gjorde om så jag vet inte riktigt än om det funka för de gjorde inte det då. Börjar nästan tro att det hänt något hemskt i det där rummet för jag har ALDRIG haft problem med att sova, och det är bara där? Knasigt.

 


Kommentarer
Postat av: Jenniiie

myspys!!

2011-01-19 @ 16:08:38
URL: http://jenniieelisabeth.blogg.se/
Postat av: Emelie

ååh va gosit!

2011-01-19 @ 22:09:27
URL: http://empersson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0