JAG VANN iaf en gång!

JAG VANN JAG VANN JAG VANN! Jag och Katrine var ute och sprang idag (ibland gick vi för jag höll på att dö) i slutet så skulle vi springa allt vi kunde till mål OCH JAG VANN! Jag blev helt chockad över hur fort det gick! Tror Katrine också blev det, sen tävlade vi två gånger till på vägen hem, men dom gångerna talar vi inte om! JAG VANN! Jag var hur snabb som helst, häststeg! Ohlala! haha. Har dessutom gått ner ett kilo minst under tiden jag bott i pilis :) Har jag ens pratat om det i bloggen? Har varit ganska dött här, hur som haver har bott i pilis ett tag för att hitta tillbaka till min kropp. Jag och Katrine har slagit vad eller vad man ska kalla det till sista September! DET BLIR SVÅRT! Men det fixar vi! :)

Kommentarer
Postat av: Jenniiie

hejja hejja hejja!!! :D

2011-07-20 @ 20:52:48
URL: http://jenniieelisabeth.blogg.se/
Postat av: peennys

Ta chansen och anmäl dig till veckans blogg!



Vinnaren får ett inlägg ägnat åt sig med motivering om varför den förtjänar att vinna, och även en länk i menyn på min blogg i en vecka.



Ha en bra dag :)

2011-07-20 @ 22:30:37
URL: http://peennys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0