Är inte detta världens finaste armband?

Just nu är jag antningen på jobbet eller så ligger jag och sover, beror på om någon arbetskamrat har ringt och väckt mig eller om det blir som planerat jobb klockan 14.15-16.30.. Hoppas iaf att jag är helt frisk då jag har en liten förkylning som inte vill bestämma sig om den ska vara kvar eller om den ska dra! Hur som haver så vill jag röra på kroppen för då jag vägde mig i hopp om att mitt nergångna kilo fortfarande var nergånget så blev jag besviken. Och jag vill träna och det går inte om jag är sjuker. Armbandet är i alla fall köpt på india.


Kommentarer
Postat av: joanna

det var verkligen fint!

2011-06-07 @ 19:47:43
URL: http://duochjag.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0