Det finns en smurf i oss alla

Det märks att man jobbar på dagis då man har stora glassfläckar på kläderna och luktar svett! är mycket jobbigt att jaga ungar i denna värmen kan jag säga. Skallebank och stank! Fyfasen hur jag ser ut! Jag vill vara söt imorgon men det kommer nog bli omöjligt, nästan så man hoppas på spöregn till klockan tre prick :) Då ska jag hem och gratta min karl som fyller år! Har ingenting vettigt att säga, förutom att inom snar framtid vill jag ha denna sägen! GE MIG DEN!


Kommentarer
Postat av: Cassandra

Jag och Samuel har en sån, fast en svart :D Jag rekomenderar dem verkligen :D

2011-06-11 @ 21:45:00
URL: http://semperadlatustuum.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0