En dag på Frösö zoo med syskonbarnen

Blev väckt av att det ringde och ungefär såhär lät det: Man svarar då ens syster ringer, Moa vill ha med dig på zoo! Jag hakade lätt på, det var halva priset och jag har inte varit på zoo på flera miljarder år typ. Så jag tyckte nog det var roligast ;) Fina djur och fina barn fick jag kort på. Nöjd med dagen är jag dessutom :) Lotta ringde också så jag får till och med lite fler timmar jobb och det är bra, för jag vet ju inte alls hur det kommer bli med jobb nu senare. Någon som har ett fint jobb ledigt till mig sen kanske? Då vi förhoppningsvis flyttar också så kan ett fast jobb sitta mycket fint!


Kommentarer
Postat av: Josefin -Happy Days- *VI BYGGER HUS*

Tack så mkt för ett bra förslag till min fotoskola, ska tänka på det i planeringen! :-)

2011-06-19 @ 21:43:13
URL: http://landhagen.blogg.se/happydays
Postat av: Emilia [Personlig Foto Blogg]

Åh vilka söta bilder :) Och eller hur, absolout! KRAM

2011-06-27 @ 16:36:52
URL: http://beautylicious.blogg.se.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0