I just don't know what to do with my self

Idag var jag hos moster Ulla och checkade till tänderna! OH YES, den svarta pricken var ju inget hål, det var bara en missfärning! Tur man har en moster som är tandhygienist så man vågar fråga om saker! Då jag var klar för att gå så gick jag rakt ut, efter en liten bit upptäcker jag att jag fortfarande hade på mig de där fula blåa skoskydden! Fnissade lite åt mig själv och kastade dom i närmaste soptunna :P Tankarna är alltid så spridda, dessutom var jag trött! idag har jag städat, rensat tvättkorgen, köpt ett par byxor (Fick ett värdekort tillbaka då jag lämnade tillbaka lite grejer i hopp om att få pengarna tillbaka, men attans så hade tiden gått ut! Så det blev ett par blommiga byxor från rean) Dom får ni se imorgon, idag blev det en bild på en av grejerna jag lämnade tillbaka. Det är jobbigt att vara pank, men nästa månad kommer jag vara skitrik, så det väger ju upp :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0