I min lilla värld utav blommor

Dessa fina byxor blev det utav värdekortet! Gillar dom, plus att jag behöver lite fina byxor då jag helst inte använder tighta (eftersom dom numera sitter så tight att jag typ kvävs) Har en bild på mig i min nya baddräkt också men vet inte om jag vågar visa den.. Herregud, hur ska jag lyckas gå ner? DET ÄR SVINSVÅRT! Hur som haver så är detta ett tidsinställt inlägg, är på jobbet just nu och ska jobba till fem! Kanske jag svänger förbi badet efteråt. MÅSTE LYCKAS. Funderar på LCHF MEN JAG ÄLSKAR FÖR MYCKET MAN MÅSTE AVSTÅ. Varma mackor, potatis, pannkakor, muffins, mjölkchoklad ååh så mycket gott. Pasta kan jag avstå, det är jag redan svinless på! Men resten? Näe, nu när jag är frisk så måste jag lyckas gå ner i alla fall. (PEPPAR PEPPAR) Sen kan jag dra ner så mycket det går på kolhydraterna.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0