Provade denna snygga baddräkten idag

Hatar bikinis och badkläder i överlag, dom sitter som skit på mina gigantiska hängpattar. Men jag tog ändå med mig ett gäng för att prova i hopp om att något skulle passa då jag vill ha mer badkläder. Baddräkten tog jag med bara för att jag tycker den är så fruktansvärt snygg och jag trodde knappast jag skulle kunna ha den. MEN JÄVLAR så fel jag hade, den satt som en smäck och pattarna hurrade av lycka, eller nåt. JAG ÄLSKAR DEN. Fan att man är pank och fan att man ens går och tittar då man inte har några pengar. Jag la undan den i fall att jag skulle vinna på lotto utan att köpa en lott eller liknande. ååh.

 


Kommentarer
Postat av: frida

jaa eller hur snygg!!

2011-06-09 @ 09:04:17
URL: http://visonsandillusions.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0