Nu är det kört för min del

Haha, nejdå men det känns som att allt går himla fort, det är nya människor som ringer varje dag och ska ha en hit och dit :) Det är väldigt förvirrande och jobbigt med alla papper som ska fyllas i överallt så jag får pengar för det jag jobbar! Men kul är det att man har något att göra och jag tror att jag kommer uppskatta denna helgen otroligt mycket ;)

Imorgon blir det alltså jobb igen men på ett annat ställe och med äldre barn, vet ju inte riktigt vad dom kallar det nu för tiden så jag blir förvirrad! Men då jag var liten så hette det förskola, men det kallar dom dagis nu också? Förvirrad blir jag! Dagis är dagis och förskola är förskola, varför ändra på något som fungerar ;)

Nu ska jag gå och inhandla mig ett par tights tror jag, eftersom mina gamla svarta har gått sönder och det är vääääääääldigt skönt att INTE ha jeans på sig då man ska springa runt och jaga barn hela dagarna och dessutom har mensvärk! Jag borde ju inte ens få köpa jeans, för jag använder dom inte, det är obekvämt!

Aja, nu ska jag lägga mig i soffan och slappa, eller först går jag nog till H&M och sen lägger jag mig i soffan! Jaapp, så blire!

Kommentarer
Postat av: Emelie

Förskola heter det med barn från 1-5 år, barn 6år heter det förskoleklass och sen är det ju som vanligt ;)

2011-03-01 @ 17:29:50
URL: http://empersson.blogspot.com
Postat av: Matilda

håller med, strumpbyxor är det bästa :D

2011-03-01 @ 17:36:34
URL: http://matildakllman.blogg.se/
Postat av: Jenniiie

du borde inte använda jeans heller :) jag är en trogen strumpbyx-användare numera, å det funkar finfint ;)

2011-03-01 @ 22:29:22
URL: http://jenniieelisabeth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0