Alltså är jag helt jävla retarded eller?

Jag lovar, det är inte för att vara dum, för att jag är lat eller för att jag vill ignorera! UTAN jag missar ALLT som händer på min telefon, jag trodde ju tametusan jag hade satt på ljudet nu just för att jag inte ska missa men det har jag! Dessutom kollar jag på telefonen så sällan att det går åt skogen! Lotta från jobbet hade ringt och ville kolla lite tider åt mig, men nerå! Och nu är det för sent att ringa upp! Tusan! Aja, jag ska ju iaf dit imorgon, men kanske ville dom att jag skulle jobba längre och tidigare? Men det går inte att göra någonting åt det nu. Jag får nog börja ha på mig mobilväskan forever and ever och höja signalen så jag inte missar något mer! För syster och Josefine har också bombat mig :) Usch, jag har ju också börjat somna efter middagen varje dag som en gammal tant! Nu ska jag slå mig på käften lite :)


Kommentarer
Postat av: Jenniiie

Tror att Lotta är min gamla granne? Hälsa vetja :)

2011-05-09 @ 20:01:47
URL: http://jenniieelisabeth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0