Börjar bli dags för en önskelista jö

Den tjugoåttonde juni fyller jag år, GLÖM FÖRFASEN INTE DET! Här kommer en fin lista på saker jag vill ha:

  • En fjärrutlösare till min fina canon eos 500d
  • En fotokurs
  • Vänner boxen och sex and the city boxen
  • Presentkort
  • Make up store kurs
  • Örhängena jag lagt upp nedan
  • Denna clutch från Gina tricot
  • Gummistövlar
Kommer fasen inte på något, jag brukar ju ha en lista på flera mil! Helst av allt vill jag nog ha en fin födelsedag, med familj vänner, grill, sällskapsspel, lite fina drinkar, bus och lekar! För det är sånt jag gillar, som ett barnkalas fast med vuxna vill jag ha! jag vill sätta svansen på grisen med ögonbindel och ha fiskedamm! Sen vill jag spela galenpanna och alias med dom jag tycker om helt enkelt! OCH MASSA BALLONGER!


Kommentarer
Postat av: Alexandra - vadfanskajagheta.se

Hej :) ledsen för sent svar! har inte alls haft någon tid för bloggen tyvärr :(



SV; kul att du gillade bilden :D

2011-06-01 @ 00:46:16
URL: http://vadfanskajagheta.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0