Have you ever really loved a woman?

Ojojoj vilken dag, tur att det märktes att jag bröt ihop, för tusan vad söta arbetskamrater jag har! Efter kramar, en paus och stöd så kändes det mycket bättre. Men ibland är det fan hårt, hårt som sten, och då vet man inte riktigt vad man ska ta sig till.


Tänkte visa upp mina tjusiga nya bhar som jag är mycket stolt över iaf. JAG KUNDE HA DOM! HIPP HIPP HURRA! Därför köpte jag tre stycken (för det händer ungefär varannat år att jag hittar bhar som passar så pass bra) Om det anses stötande att jag lägger upp bilder på tuttekassar så skit bara i att titta :)

Har varit sketa dålig på att uppdatera, men jag tror inte direkt att ni bryr er ändå :) Så ni får ta inläggen som de kommer ni som gillar att kika in.


Kommentarer
Postat av: Jenniiie

värsta tuttekassarna hörruu!! :D Stenbra!

tur att du har bra kollegor iaf! Pusspåre vännen <3

2011-06-01 @ 11:54:57
URL: http://jenniieelisabeth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0