Kan du se mig ifrån himlen?

Gå upp, upp till jobbet, jobba jobba äta lunch! Samma sak händer imorgon. Så är mitt liv just nu. Har fått hem ett paket från H&M, jag gillaaaaaart mycket! beställde bara några få saker och utnyttjade som vanligt att googla rabatter (TIPS) så det blev bra pris på det! Jag ska ta lite fina kort och lägga ut åt er fina! Men nu blir det duschen för jag (TRUMVILVEL) har varit ute och sprungit 5-6 km (vet inte exakt hur långt för jag tog en liiiiten liten genväg. Imorgon ska jag vara på jobbet klockan sju så det blir tidig kvääällaråå!

 

Saknar dig, kan du se mig ifrån himlen?

 

 


Kommentarer
Postat av: Jenniiie

FASEN VA HURTIGT!!!

2011-05-05 @ 10:40:59
URL: http://jenniieelisabeth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0