Mys med Josefine och sex and the city

Ikväll blev det mys och film! Även massa onyttigheter, SKÄRPNING LINA! Men det var gott. Imorgon ska jag köpa ett par träningstights och kanske nåt annat snyggt att springa runt i :) Sen så är det slut på detta deppande och ätande, för det är inte såhär jag vill vara, jag vill inte ens veta hur mycket jag gått upp de senaste veckorna men problemen har helt enkelt tagit kål på mig. Var längesen jag mått så dåligt så länge. Men nu hoppas jag verkligen att det håller sig bra! För jag pallar inte mer skit och det är min tur att må bra nu! Jag vill känna mig bekväm och pigg och glad! Inte deppig, nere och fet. KÄRE GODE GUD! Låt mig funka!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0