Nothing can keep me from you

En underbar helg i Pilgrimstad har det varit, jag trivs hemma! För det är dit man kommer när man kommer hem. Jag har världens bästa familj och jag älskar dom som bölder i rumpan! (eller som moa säger, bulle i rumpan!) God mat, kortspel, mys i ziperall och bus med syskonbarnen! Köpte även lite häftigt tyg av min kära brors Karina! Huuur häftigt är det inte då? Jag älskar det. Får se var det blir för skapelser, men tanken är i alla fall någon slags hissgardin, kuddfodral, dukar eller klä tavlorna! men det räcker nog inte till alltihopa så jag får ta och suga på den karamellen ett tag :) Imorgon blir det jobb, och det är jag som stänger! Så vi hörs inte förrän sent imåra.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0