Vårstädning i den lilla lägenheten

Igår blev jag så less att jag bara var tvungen att dra igång och göra någonting drastiskt! Jag pallar inte att leva i mörker, jag behöver ljus! Så jag gjorde det bästa jag kunde och detta är resultatet! Visst är det fint? :) (varken stolen eller grejen med glasdörrar ska vara där inne men just nu har vi lite för mycket möbler och för lite plats) Jag trivs i alla fall mycket bra och det var värt pengarna som lades ner på nya gardiner, dukar och matta! Nu vill jag bara klä om tavlorna i ett häftigt tyg och i samma tyg göra en hissgardin! Det skulle varit tufft! Gärna med något mönster i orange! RAWR! Vill också ha en orange duk i fönstret, vet ni vart det finns?






Kommentarer
Postat av: Fröken Räv

Åh så fint det blev!!! Jag vill ocksåååå göra oooom... Haha. Så sugen på att bara tokgöra om hela vardagsrummet men ain't got the cash och ain't got bra planlösning så man kan göra något fint, haha! Vill ha en stor tv-möbel att stoppa in filmer i bakom stängda dörrar och sätta fina prydnadssaker ovanpå. Ja voj voj, dessa drömmar, haha. :D

2011-05-08 @ 21:46:50
URL: http://www.frokenrav.com
Postat av: Fröken Räv

svar; Det har de alldeles säkert :) Bara man hittar rätt butik så. Ja eller hur! Tyger och kuddar och sånt är grejen.

Kram!

2011-05-09 @ 10:07:45
URL: http://www.frokenrav.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0