Nyjobbad och nytränad.

Har jobbat och tränat. Var sliten av någon anledning så jag orkade inte köra 400 kalorier kondition som jag hade planerat. Kan vara för att jag började på den sviiiiiiiinjobbiga trappmaskinen och sen gick på bandet. Blev i alla fall 200. Sen körde jag styrka. Armar, mage och rygg. Liiivrädd att träningsvärken ska göra mensvärken värre. Då gråter jag vill jag lova. Liniment ska rädda mig hade jag tänkt.

Längtar så in åt **** efter snön nu. Vill att den ska komplettera feelingen på torsdag. Katrine har nämligen kommit på en ny bra regel. Man får börja med julen den tjugofjärde november. För det är EXAKT en månad till Julafton då. Tack gode gud för jag klarar inte att vänta. Vill pynta överallt. Vart jag än går.

Världens bästa och finaste Joel gjorde så att köket fick sin prick över iet också. Nu är byggarna näst intill klar. Bara lite finslip. Jag har iaf ägnat hela helgen åt att göra det vackert. Och Joel följde med och köpte grejer för nästan 1000 kr så det blev fint :) Grejerna får ni se sen. Då jag har orkat ta kort. kanske korten kommer på torsdag då det blir julfint ;) LÄNGTAR!




Kommentarer
Postat av: P-nilla

Ahhh men Lina man får inte ta fram julen en dag före fösta advent!!!! :D Det borde en julspecealist som du veta ;) Skäms! <3

2011-11-22 @ 20:24:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0