Det trodde jag inte

Trodde aldrig jag skulle träna frivilligt då jag är ett mensbarn! Men tänk att jag gick till gymmet vid åtta och gick av mig 300 kalorier, DET ÄR OTROLIGT för att vara jag. Stolt tjej nu! Det roliga var att anledningen till att jag gick dit var för att jag ville duscha, och det är ju mer värt att duscha om man förtjänar det med mycket svett ;D Efter duschen ska jag dricka te! Sen ska jag soooova, är ledig imorgon! Tänker också förbli det! Tänker också bli FÖRBANNAD om ventilationssnubbarna kommer på min lediga dag! FÖR FAN VAD DOM FÖR LIV! Och jag gillar inte att dom kommer klockan åtta på morgon. Fel att dom kommer dagen efter dom var här som dom sa? konstiga är dom.


old picture

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0