Duktig deppiga tjej!

Kanske man får mer motivation när man mår dåligt? Eller, fast det känns som att det där dåliga sitter längre in, jag är liksom glad på ytan fast saker tynger mig. Det blev i alla fall 250 kalorier på gångband, 3*15 på mage, rygg, bröst, ben. Borde kört skulderblad också kom jag på nu i efterhand, annars får man stygg hållning, det har min storasyster sagt :) Men men, efter en gång tror jag inte jag blir så jävla skev. Plus att det var Malin som bestämde ;) Går jag inte av imorgon så blir jag förvånad!


Kommentarer
Postat av: KArita

Du är så duktig och jag blir så stolt över dig! :)

2011-10-18 @ 17:03:22
Postat av: Malin

De gick ju skitbra idag :) Nästa gång kör vi lite hårdare :P

2011-10-18 @ 19:21:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0