If it makes you happy

Vaknade upp imorse och tyckte att jag har det faktiskt ganska bra (Kan ha varit för att jag kände mig smal, haha) men hur som haver så ska jag till mysluktis imorgon! TRIVS! Ska även dit på måndag och tisdag nästa vecka :) Blir träning imorgon efter jöbbe och på lördag! SEN PILIS ♥ Blir dock typ efter tre då det är zumba klockan två! VIKTIGT! Längtar så efter Pilis, det är där man kan koppla av! kanske tar jag med mig massor av frukt och blockchoklad som Lördagsgodis! Frukt doppad i choklad är NAJS! Sen ska jag bara slappa och titta på mysfilm på min mini tv! Så som det ska vara! Men måste nog rensa mitt rum helt först. Det har som blivit ganska bortglömt och blir värre och värre för varje gång jag är där. Kanske tar med mig lite sängkläder och doftljus till stan sen. Så jag kan mysa här också! Lika bra att jag gör så jag trivs här för vi stannar nog här ett tag :)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0