Jag fundulerar och funderar

Har varit och fikat på pause med födelsedagsbarnet Josefine. Det var urmysigt. Har varit på världens bästa luktis idag också! Fasen vad jag trivs där. Där vill jag alltid jobba! Imorgon börjar jag lite senare så då ska jag ta mig en springtur innan jobbet tror jag. Behöver det efter att ha fikat idag ;) Vill att kortet ska börja fungera så jag kan boka pass! Då blir det på riktigt. Dock känns det som jag börjar bli sjuk, blir ju lätt så då barnen nyser en i ansiktet kan jag tänka. Men jag har inte råd att bli sjuk. Jag är ju bokad till höger och vänster och dubbelt. Ordbajs som vanligt. (en av mina höstbilder nedan)

 


Kommentarer
Postat av: Karita

Hoppas det inte var idioten du tyckte var trevlig! :S

2011-10-11 @ 15:25:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0