Sådärja, blev till och med 220 kalorier

Hejja Lina friskt humör! Det är hon som susen gör! Hejja hejja hejja! Gick på löpbandet i en halvtimme och det blev 220 kalorier. Skööönt, sprang typ en minut av den halvtimmen också ;) men det är inte lika roligt helt enkelt! Sen så tar det minst lika mycket att gå fort :) Gjorde 70 situps också, men Karita tror jag gör fel för att jag klarade det :( snyft! Jag som var så stolt. Sketasamma. Gick igenom H&M på vägen hem också... det var dumt. Dom har fått in många fina tröjor! En piggare och argare Lina är jag. Jag trodde man skulle bli glad av att träna, men det kanske tar lite tid? ;D NU blire lunch! grillad kyckling och sallad. MUUUUUMSSSS!!!!!!


Kommentarer
Postat av: Karina

Hejja Lina!!

2011-10-12 @ 22:00:32
Postat av: Johanna

Man blir gladare/piggare av att träna! Vänta tills du hållit på ett litet tag, du kommer märka skillnad :-)

2011-10-15 @ 07:55:35
URL: http://jlundegardh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0