Sådärja nu är jag på gång!

Har bokat Body Balance, Core och Zumba till nästa vecka! Det får också bli nån dag på gymmet då jag går på bandet! Jag börjar bli bra på det nu :P haha. Skulle dock underlätta om man hade nån bra musik att lyssna på. Men men, man kan inte få allt här i livet! Så den här veckan kör jag stenhårt! Hoppas på att förkylningen inte känns alls imorgon så jag kan fullfölja min träningsplan. Sen så blir det mindre portioner middag och pytte kvällsfika! En hårdbrödmacka med te typ! Yummy! Ikväll har jag syndat (fan för mig) Men jag ska tamefan under 70 kg till vecka fyrtiotres invägning! Annars vette tusan! (en liten målbild, dom där byxorna ska bli baggy igen!)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0