Varför?

Jag vill för en gångs skull kunna känna att när jag mår dåligt så har jag någon att ringa, att om jag har något riktigt roligt att berätta så kan jag ringa denne! När jag hittar något som är SÅ DEN personen så måste jag köpa det till denne som en random present. Jag vill känna känslan att ha någon vid min sida. Någon som jag VET kommer stå bredvid mig då jag lovar de finaste saker till Joel. Jag vet inte vem du är, jag vet inte ens om jag kommer ha någon jag vill ha bredvid mig den dagen. Varför? Finns det ingen i hela världen som passar mig som vän? Finns det ingen som står ut med mig tillräckligt mycket? Är jag bitchig, elak, konstig, ful, störig eller vad är det?

Varför har jag alltid känt mig så fucking jävla utanför?

Kommentarer
Postat av: Anlo

Har du aldrig tänkt att det kanske inte är dig det ä fel på utan att du väljer bort folk för att du egentligen inte tycker dem är intressanta tillräckligt? Jag har haft samma tankar förut men försöker strunta i dem.. Jag har just nu EN vän som jag verkligen kan prata med och den vännen är jag glad för :) Jag har svårt att vara mig själv med människor.. därför blir det oftast som det blir också :)Men sen kommer de vissa få som man verkligen fastnar för, och dem har man kvar.. tror jag ;)

2011-10-23 @ 20:17:00
Postat av: Systerstörst

Jag vet två som finns där vare sig du vill eller inte ;) Du är en av mina bästa vänner i alla fall!

2011-10-24 @ 06:42:04
Postat av: Karita

Håller med syster störst jag! :) Även ens systrar kan vara ens bästa vänner, fakkniskt

2011-10-24 @ 21:06:14
Postat av: Moan

JAG vill!

2011-10-26 @ 21:20:22
URL: http://lillamoanblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0