Såhär blir det nog i huvve mitt

Det är alltså en klipptid som jag bokat på måndag, och My har himla himla fin frisyr! Jag vet att jag sagt att jag aldrig ska klippa kort igen, men jag måste! Har inte sån ångest över det heller så länge jag inte gör lugg så går det bra ;) Men håret är som en rishög, man kan börja undra om jag haft nå slags hormonrubbningar eller om det är något fett stort som fattas i min kropp för håret säger ifrån, har aldrig haft såhär risigt hår. Därför jag började med balsammetoden men det gick inte så bra då det började klia i hårbottnen, har kommit på att det troligtvis är för att jag inte sköljde med ÄCV skölj så efter klippningen ska jag börja om! Så som my vill jag klippa mig :) kommer bli tjusigt tror jag!



(Klicka på bilden för att komma till källan, det är denna tjejen som är på bilden)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0