Världens finast människa på alla sätt

Jag och mamma gick på en föreläsning med Mia Törnblom idag, det är det bästa jag gjort i hela mitt liv! Hon är så fantastisk och underhållande att det inte går att beskriva. Sån inspiration! Jag fullkomligt älskar henne. Om ni får chansen att gå på en av hennes föreläsningar så GÖR DET. Det gör så gott i själen och man behöver verkligen bli påmind om det vi redan vet. Vi måste vara snäll mot oss själva och träna träna träna på våran självkänsla. Imorgon efter jobbet så ska jag köpa den finaste boken och i den ska jag skriva hur bra jag är varje kväll. För förra boken jag köpte påminner mig bara om hur dålig jag var då ;) haha. Nu vet jag att jag är fantastisk och jag ska bevisa det varje dag i min tjusiga bok! Tack fina Mia! Jag stal dessutom en kram så nu är jag praktiskt taget kändis ;) Jag har både kramat mia törnblom OCH hejjat på Bygglovsmatte och Willy PÅ BARA NÅGRA DAGAR! Det är värt att skryta om ;)

 


Kommentarer
Postat av: Malin

Jaaa, hom är världsbäst och jag är sjukt avundsjuk att jag inte fått se henne ännu :(

2011-09-22 @ 17:36:43
URL: http://hollywoodstar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0