Jag har aldrig tänkt på det så

Kollade på du är vad du äter ikväll och dom pratade mycket om att äta som jag gjorde förut verkligen är en "sjukdom". Jag är så jävla sockerberoende. Jag är värre än en alkolist. Hon jämförde det även med alkolism som beroende. Jag är sjuk och det är världens fel, det är inte mitt fel att jag känner som jag gör och det känns så jävla skönt. För ibland vill jag bara skjuta mig i huvet då jag vill smälla i mig så sjuka saker, men det är mitt beroende som gör det. Det som är ännu mer jobbigt är att jag är sååå jävla sockerkänslig. Jag är ju liksom fortfarande sugen nu då jag kör lchf kost. Även då jag kör skitstrikt. Tänk om jag alltid vetat det jag vet idag. Då hade jag aldrig blivit sjuk. Nu måste jag bara ta mig ur det här, jag försöker och försöker och jag ska vinna.

Kommentarer
Postat av: Sari

Hejja dig, hoppas att du fixar att! :)

2012-04-27 @ 08:01:53
URL: http://rodeogirl.blogg.se/
Postat av: emelie

Ett tips kan vara att skippa sötningen även. Jag äter inget socker i huvudtaget (inget sötningsmedel heller) och blev av med sockerberoendet ganska snabbt tycker jag. Självklart är jag sugen ibland men då är det bara att stå emot

2012-04-27 @ 16:52:58
URL: http://empersson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0