Nya krafter för att köra hårt

Jag fuskade i förrgår, jag fuskade REJÄLT! Men det var så jävla skönt, det var som att trycka på reset liksom. Jag kände att efter allt detta slit så förtjänade jag den galna dagen fast jag egentligen skulle köra ännu stramare. Åkte hem till mamma och åt en underbar påskmiddag (TACK MAMMA) Men helt plötsligt började jag äta chokladpraliner (Joel försökte ta dom ifrån mig men jag började skrika som en idiot, haha) Och sen blev det digestivekex och sen tunnbrödmackor med oboy och det var helt fantastiskt gott! Så nu jävlar har jag nya krafter till att köra hårt, nu blir det strikt LCHF. Inte ens sötningsmedel, nötter eller mjölkprodukter. Nu jävlar!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0