Vill du bli tjock? Ät lättprodukter vettja!

Jag trodde jag behövde gå ner i vikt, då började jag med lightprodukter som lätt creme fraiche och sånt, jag ska berätta att det var då jag gick upp i vikt. Jag gick upp 11 kilo! Därför tycker jag att ni ska ta er en funderare, vad fan är det i lättprodukter egentligen? Här finns ett bra inlägg skrivet av kostdoktorn Andreas. Jag är så glad att jag förstått hur världen fungerar idag. Nu litar jag på kroppen, jag mår bättre än någonsin och jag går ner i vikt av att äta gott! Var inte så jävla trångsynta och ta reda på vad LCHF handlar om innan ni ratar det. Vill du ha en riktig frukost? Ät det här istället


Kommentarer
Postat av: Sara Jonsson

Hejja lina friskt humöööör!

Okunskap är farligt, och att bara svälja medias tugg om light produkter är fånigt!

Kroppen mår BRA av lchf.

Puss, hoppas du har haft en bra påsk hjärtat!

2012-04-09 @ 13:37:01
Postat av: Karita

BRA SAGT!

2012-04-10 @ 15:01:52
URL: http://knasrita.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0