Och det här är vad magen säger om dig

Vad har du på dig?
Joels t-shirt som det står No fur på, han hatar djurhår!
 
Vad önskar du just nu?
Att jag kunde äta en hel tårta utan konsekvenser
 
Vad har du ätit idag?
Druckit kaffe
 
Senaste köp?
Om man inte räknar mat så är det ett par skitsnygga byxor från Gina tricot som jag köpte för trånga ;)
 
Vad skrattade du senast åt?
Vet inte, säkert min fina kille som är så flumm <3
 
Vad grät du senast åt?
Igår när jag fick lite hypokondrianfall och trodde att jag hade cancer i buken (true story haha)
 
Vilken svordom använder du mest?
Fan i helvete kanske?
 
Vem var den senaste som ringde dig?
Kariita I think
 
Vem saknar du?
Glenn, Josefine, Muppen och Smulan!
 
Vem sov du med senast?
Min min min Joel <3
 
Vad läser du just nu?
Bloggar eller lchf tidningar ;)
 
Senast sedda film?
Den röda vargen
 
Dina tre senast inkomna sms?
"Jaha! Ja jag berättar sen! :) ärui stan?"
"Sover? :) ...... är här"
"Mmmmmmm *Hummar*"
 
Vad stod de i ditt senaste skickade sms?
"Kom då"
 
Vilka kändisar har du blivit jämförd med?
Pff, säkert nån kines!
 
Vad är du rädd för?
Cancer, allt som har med kroppen att göra typ. Mörker, framtiden, att mina nära och kära tar kål på sig själva och jag inte vet hur jag ska fixa det.. Det mesta :) Jag är en rädd människa.
 
Din favoritkaraktär ur en serie?
HALLÅ! Svampbob fyrkant for the win! Om det ska vara lite mera verkliga såå typ Dexter <3
 
Vem skrev senast åt dig på facebookchatten?
Systeryster Karita
 
Vilket språk hade du velat lära dig?
Typ nåt coolt och annorlunda som håller på att dö ut eller nåt!
 
Vad för sorts killar faller du för?
Har ingen sort, min regel är klickar det så är det najs!
 
Vart vill du åka just nu?
Stockholm faktiskt! Har aldrig varit där för att vara där liksom.
 
Lista hittad här

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0