Om sanningen ska fram

Jag njuter idag, känns som att det här kommer bli en superduper bra vecka! Lite bio, lite hångel, liite jobb, massa träning, lön, åka till övik och bara njuta av att få vara ledig samtidigt som Joel för en gångs skull <3 Jag gillar det. Jag känner mig dessutom ganska snygg, det börjar bli resultat, det känns så jävla skönt att slutat att väga sig och bara titta i spegeln. För jag ser ju skillnad, men det gör inte vågen. Och att våga äta, jag är ju dum i huvudet när jag väger mig och slutar äta för då tror jag att det ska bli resultat. Efter min egna forskning så vet jag ju att det inte funkar så. Jag går ner mer då jag inte är rädd för att äta. Så är det.
 
 

Kommentarer
Postat av: Sara J

Du är så fin som du är! :)

2012-08-21 @ 22:27:55
Postat av: Sara J

Du är så fin som du är! :)

2012-08-21 @ 22:28:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0