Jävla fotbollshelvete

Joel pajjade för mig igår, eftersom dom tråkade ut mig med fotboll och dålig musik i 6 timmar så svullade jag. Nötter och ris a la malta. Det var gott, men inte värt det. Jag hatar då det går åt fel håll, även om jag vet att det kanske bara tar någon dag att rätta till så gör det ju hack i nergången. Sen tänker jag också, varför har jag så jävla bråttom? Jag har gått ner 5 kilo på en månad. EN MÅNAD. Det går ju typ inte egentligen. LCHF äger, men nu blir det seriöst inga fler jävla nötter förrän den fjortonde. OM jag är under 65 då. Annars jävlar ska jag straffas. Fan om jag slapp titta på fotboll igår, då hade jag inte ätit sådär. Det vet jag, då hade jag njutit av vänner, däckat i soffan och varit smal som en sticka då jag vaknade. Man kan ju förvarna om man ska ha en fotbollskväll tycker jag. Visst hade jag trevligt, men jag blev tjock. Nu blir det två ägg till frukost, och en kopp grönt te, sen tänker jag fan inte äta förrän middan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0