FAN FAN FAN FANF ANFANFNA

JAG HITTAR INTE MIN NYCKEL! Jag har inte råd att tappa bort nyckeln, och jag har inte tid heller. Hur ska jag ta mig ut med Kira? Jag kan inte ens gå UT OCH LETA FÖR DEN DÄR JÄVLA GRINDJÄVELN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Nu fick hon kissa på innergården, tog ett bra tag innan hon förstod att vi inte tog oss ut, kanske mitt lipsilliga jag fick henne att förstå. FÖRLÅT KIRA. Men jag kan inte göra nåt. Jag hittar den inte och jag måste ha tappat den då vi var ute och gick förra gången. Bra att tappa bort en nyckel på en fredag, nu kommer nån ond jävel plocka upp den och göra nå dumheter med den. Knappast ge den till polisen eller nåt. Nån full idiot kastar väl den i sjön. Jag hatar allt, jag har inte råd! Förlåt att jag inte är så jävla glad och TACKSAM HELA TIDEN! MAN MÅSTE VÄL FÅ BLI ARG? Näerå! Så jävla glad är jag.

Kommentarer
Postat av: Jenniiie

aotch! Hoppas det löser sig..

2012-01-28 @ 10:50:06
URL: http://jenniieelisabeth.blogg.se/
Postat av: Sara

låter inge bra heller juuu! men hur kom du in genom grinden om du inte hade nyckeln med dig till den? :) du kanske har tappat den inne någonstans?:) hoppas du hittar den!!

2012-01-28 @ 23:36:43
URL: http://sarajac.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0