Ifall jag skulle ha missat liksom


Kommentarer
Postat av: Amanda - Flickan med svagt hjärta

Vilken härlig och superfinurlig blogg du har. :) Nu är det så att du kommenterade min blogg för över 2 år sedan så jag tänkte kika in och kolla hur läget är nu för tiden ? :)



Själv så har jag haft lite svårt. Har fått problem med hjärtat och fått en pacemaker inopererat. Låg på sjukhus länge och det blev dyrt.



Så tänkte om du kanske kunde hjälpa mig lite. Om du kikar in på min blogg så finns det en annons som heter Adsettings, gå in där och bli medlem, då får jag 40 kr. Då kanske jag har råd att betala lite av mina räkningar. Självklart så kan du själv tjäna en massa pengar också.



Annars så får du ha det så bra. :)



Kraam.

2012-01-23 @ 04:43:42
URL: http://youpushedmeaway.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0