Var ute och gick i finvädret

Då gymmet tydligen öppnar 14.15 på Söndagar så fick jag och Sara gå ut på promenad istället. Det där gymmet gör aldrig som jag vill. Men på Torsdag blir det tamefan afrodans i alla fall! Gick en sväng på H&M också och fann världens finaste klänning. JAG ÄLSKAR DEN! Jag köpte den dock i för liten storlek ;) med flit! Jag har ju gått ner 2 kg nu sen i Tisdags. Det känns ganska bra faktiskt, men det är som sagt fortfarande vätska så snart får vi se hur lchf funkar efter vätskan är borta :) SPÄNNANDE! Hoppas det går lika fort ;) Iaf minst hälften så fort. Det är kul då det händer nåt och det är perfekt för flickor som jag som har NOLL tålamod.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0