Champions keep playing until they get it right.

Har hängt rattarna på skrivbordskanten nu igen och har lite skiftande ont i magen? Hmmm, vet inte varför men det enda det kan typ bero på är "FIN"restaurangen vi gick på igår. Väldigt besviken på maten är jag. Ska iväg och träna snart tänkte jag, jag är tyvärr inte pepp men jag måste ju i alla fall lyckas med att träna fyra gånger den här veckan som var en del av mitt uppdrag. Jag vill ju inte faila på allt. Tror det blir orbitrek, om jag orkar. Den har blivit svårare på senare tid? Jag blir som så rastlös och trött och vill lyfta skrot som en och annan bodybuilder. Näe, men idag behöver jag orbitrek. Lite kondis ska man väl ha. Tjoflöjt!
 

Kommentarer
Postat av: karita

Vi kör clarion nästa gång, för nu ska du börja unna dig och njuta av livet, det bestämmer jag som din livscoach ;)

2012-07-15 @ 12:54:36
URL: http://knasrita.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0