Har druckit morgonkaffe ur världens finaste mugg

Har druckit lite morgonkaffe i min fina mugg, försökte ta mig upp i tid idag, har blivit lite fel på tiden nu när jag varit ledig en vecka :) ställde klockan på 8 men kom i alla fall upp 9. Imorgon provar vi på 8 igen :) Gillar inte att sova bort dagen längre. Jag blir ledsen då. Lyssnar på Lars och slappnar av lite., vill gå och träna men vet inte vad då jag tränade hela kroppen igår och den behöver vila, kanske får köra ett tag på orbin. Vi höööörs senare.
 
 
 

Kommentarer
Postat av: EVA FOTO

Håller med. Försöker också att inte sova bort dagarna under semestern :)

2012-07-09 @ 13:23:43
URL: http://evali.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0