Mama, I'm coming home

Gud jag började tametusan lipa nu för jag chattrar med min mammut, jag saknar familjen i pilis så jävla mycket. Fattar inte att jag inte åkt dit nu när jag varit ledig bara för att jag vill gymma. Jag vet ju att Katrine kan plåga mig att träna om jag vill! Nu blir det nog så att vi åker dit i helgen, jag tar med mig älskling dit och grillar, tränar och njuter av livet, för det är bara i Pilis man kan göra det. I stan får jag ju ångest av att vara, jag går inte ens ut för det finns ingen gräsmatta jag kan ligga ensam och slappa på. Näe då tittar jag bara ut genom fönstret och deppar för jag inte vill gå ut då det är väder för det. Jag gillar inte stan, inte såhär centralt. Det är endast bra för att det är nära till gymmet och affärer då man är sugen för det. JAG SAKNAR MIN MAMMUT, JAG SAKNAR KATRINE OCH JAG SAKNAR HENNES BARN! JAG SAKNAR KENT OCH KARINA! Jag saknar gräs, smultron, frisk luft och grillat. Jag ska hem, så är det bara! Ni förstår att det är mycket svårare för mig än ni tror att bo i stan. Pilgrimstad är mitt hem, det är dit man kommer när man kommer hem. Always and forever.
 
 

Kommentarer
Postat av: Systerstörst

Kärlek!

2012-07-18 @ 11:44:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0