Veckans utmaning

 
Förra veckan:
Veckan som gått har gått bra, jag har kämpat på med mina situps och fått in en hyfsat bra teknik nu i alla fall. Vissa dagar har jag velat dö när jag gjort dem och vissa dagar tycker jag det är roligt. Jag är glad över att jag inte fuskat en enda dag i alla fall, jag har alltid gjort dem även om det blivit lite sent vissa dagar. Jag är nöjd och bad om ett hårt uppdrag till denna vecka av syrran och det fick jag ;)
 
Karita till Karolina:
Utmaningen från Karita denna vecka blev att minst träna 4 dagar, fortsätta med 50 situps per dag samt att försöka göra en riktig armhävning (FRÅN TÅRNA) har ju tränat ett tag från knä men nu är det dags från tårna och det håller jag starkt med om. Som grädden på moset så ska jag inte äta nåt snacks denna vecka, (Nu tolkar jag själv då Karita inte definierade något snacks) Men eftersom jag bara äter nötter och choklad som snacks så avstår jag från det samt att jag inte ska äta något alls efter klockan 19 på kvällen.
 
Karolina till Karita:
Karita ska fortsätta med sitt matuppdrag, jag vill att hon kommer in i att äta riktigt, jag la även till att det är viktigt att hon äter efter träning. (Hon hade varit bodybuilder tror jag om hon bara lärt sig äta så musklerna kan växa). Hon har ju dessutom varit på festival förra veckan så då är det dags att komma igång igen och då fick hon också att träna minst 4 gånger denna vecka, varav minst en träning ska vara med mig :)

Kommentarer
Postat av: emelie

Vilken toppen utmaning ni har dragit igång! :D

2012-07-09 @ 19:49:43
URL: http://empersson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0