Träna, träna varje torsdag och så varje jul

Det tycker jag är kul! Eller nåt, kom hem från gymmet för en stund sen och har nyss pratat med arbetsförmedlingen. Kul att jag köade i 8 minuter och sen bröts samtalet, fick börja om från början. DET ÄR SÅ ROLIGT! Dessutom missade jag bussen idag för att jag hade råkat packa ur plånboken, sen missade jag en till och stackars Joel fick skjutsa mig till jobbet. Och som grädden på moset så sprack mina byxor idag. Toppen födelsedag har jag haft, känns inte ens som jag fyller år, jag känner mig likgiltig liksom. Har bakat en kladdkaketårta men den får jag förtära imorgon.  Gick bra på gymmet i alla fall, 600 kalorier och planka på det! Nu ska jag äta lite och sen duscha. Fullt ös medvetslös!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0